onsdag 4 januari 2012

Speltider




Det är något med denna tid på året som gör att man blir extra sugen på att spela spel. En anledning är väl att man träffar släkt och vänner, vilka utgör ett perfekt spelsällskap. Jag gav själv bort ett par spel i julklapp, bland annat Den försvunna diamanten som jag själv gillade när jag var liten, ett perfekt familjespel. Alfapet blev även det en storsäljare denna jul, tack vare Wordfeud. Insåg dock att det tar rätt lång tid och är mycket svårare att spela brädspelet, var sådär en tio år sedan jag spelade brädspel senast.



3 kommentarer:

  1. Jag är spelsugen! Har ju bara fått provköra det en endaste gång..!

    SvaraRadera
  2. Jag kommer å spelar med dig så fort uppsatsen är inlämnad, snart kan vi ju spela Wordfeud oxå =).

    SvaraRadera
  3. Åh alfapet! Kul! Börjar tröttna på wordfeud. Avvecklar långsamt. Kanske dags att satsa på old school alfapet istället? :)

    SvaraRadera