söndag 26 februari 2012

Det som gömts i snö kommer upp i tö

Härligt att äntligen kunna sitta på balkongen en stund på dagen och värma sig i solen. Det som inte är lika kul är utseendet på balkongen så här efter vintern. Balkonglådor som badar i vatten och vissna blommor är vad som möter en. Så snart det inte är minus på nätterna så blir det till att ta nya tag och göra lite vårfint.


Vissna blommor var det här


Balkongblommor som badar i vatten


Mitt spännande tulpan-projekt, har lökarna överlevt???


Längtar till när det ser ut såhär på balkongen istället


1 kommentar:

  1. Ja visst är det härligt!

    Tack så hemskt mycket för din kommentar! Det är inte lätt i dagens samhälle att bli bemött på rätt sätt och tagen på allvar, som du säger. Jag hoppas verkligen att du ska få en diagnos snart! Det är inte roligt att gå runt och inte veta, utan bara "tro" att det kaaanske är det eller det. Skönt iaf att du har kommit på det här med fibrerna och fettet. jag hoppas jag också får reda på vad det är med min mage, men för mig hjälper det faktiskt att äta efter LCHF. :)

    SvaraRadera