söndag 2 juni 2013

Önskan om en trädgård

I veckan var jag en sväng till Stockholm för att se Beyonce, som var superbra. På vägen upp blev det ett stopp hos Zetas handelsträdgård. Härligt att besöka en handelsträdgård som tänker inredning och som inspirerar även om man inte har någon trädgård. Fler handelsträdgårdar i denna stil tack! Nu drömmer jag om en trädgård och funderar på vilken stil jag skulle välja om jag skulle anlägga en trädgård. Kanske Medelhavsinspirerad, lite Japansk, en Engelsk trädgård eller varför inte en klassisk svensk trädgård med jordgubbsland och äppelträd.






2 kommentarer:

  1. Jag inser nu att jag bara måste måste åka till Zetas trädgård nästa gång jag är i krokarna..! :)

    SvaraRadera
  2. Problemet är att när du har en trädgård så kan du inte välja mellan stilarna, du vill ha alla! :)

    SvaraRadera