lördag 31 december 2011

Året som gått

Året som gått var det året jag började blogga. Det var till och med mitt nyårslöfte förra året, något jag då varit sugen på att göra länge men inte kommit till skott. Har inte riktigt fått in en bra rutin, men det får väl bli mitt nyårslöfte att bli bättre på att göra inlägg. Året som gick har till största del bestått av skolan och jobb. Men under hösten blev det en resa med hela familjen till Mallorca, underbart. Det får väl bli ett annat nyårslöfte, att komma iväg på fler resor i år, behöver inte vara så lång men skönt med lite miljöombyte.

Förutom att blogga mer och resa så har jag faktiskt tänkt ut några fler mål med det nya året. Jag har lovat mig själv att börja ge blod och sedan måste träning förbättras. Jag brukar ha magrutor som mål varje år, så varför inte köra på det i år igen, hehe. Men jag vill också att min träning bli mer regelbunden på cirka 3 pass i veckan och sedan bli bättre på vardagsmotion. Vad har ni för mål eller löften?

Nu ska jag ge mig ut en sväng och handla mat till kvällens nyårsmeny, hoppas det finns något kvar på mathyllorna till mig.


Utsikten från vårt köksfönster för ett år sedan, underbart!



1 kommentar:

  1. Oj vilken härlig bild! vilken effekt med den knallblåa himlen! Vajert :)

    SvaraRadera