söndag 16 oktober 2011

Sugar challenge 2011

Ja, ett coolt namn måste vi ju ha på vår utmaning och på engelska låter allt lite häftigare, eller? Så hur har det nu gått är ju frågan? Jo, med maten har det gått jättebra, inget fika, godis, läsk, snacks eller annat onyttigt. Men i utmaningen ingår även att komma igång med träningen och för min del gå 10.000 steg om dagen. På denna front har det gått lite sämre. Började veckan lite väl ambitiöst med att gå 17 550 steg, rekord!! Sen skulle jag dock sitta på jobbet och hemma å plugga vid datorn, så resten av veckan hamnade jag kanske runt 4000 steg per dag, deppigt. Men i fredags blev det ett mördar pass för mina ben, jag körde massor utfall, vilket resulterade i att jag resten av helgen inte kunnat röra mig, typiskt!

Men nu är det snart en ny vecka, så nu kör vi på med mer träning och nyttigare mat!!!



Om någon undrar var jag har ont så är det som bilden ovan visar.



Undrar du hur det gått för tea, milk & honey så hittar du en redogörelse här!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar